- Home
- ONS NedapMenu
- Zorg ApplicatiesMenu
- Onze dienstenMenu
- Tarieven
- Nieuws
- Contact
Voor zorgmedewerkers is optimale telefonische bereikbaarheid van cruciaal belang, aangezien snelle en effectieve communicatie levens kan beïnvloeden. Met de mogelijkheid van mobiel doorschakelen binnen de eigen cloud telefooncentrale kunnen zorgprofessionals naadloos schakelen tussen vaste en mobiele lijnen, zonder zich zorgen te maken over extra kosten. Dit biedt de flexibiliteit om overal ter wereld bereikbaar te zijn.
Daarnaast draagt het opnemen van gesprekken met een welkomstboodschap bij aan een professionele uitstraling, waarbij patiënten en collega’s worden begroet met een vriendelijke boodschap. De integratie van een keuzemenu vergemakkelijkt de geleiding van oproepen naar de juiste afdelingen of zorgteams, waardoor de efficiëntie van de communicatie binnen de zorginstelling wordt vergroot. Of het nu gaat om persoonlijke opnames of het gebruik van voicemail, zorgmedewerkers hebben de mogelijkheid om de telefoonfunctionaliteiten aan te passen aan hun specifieke behoeften, waardoor ze zich kunnen concentreren op het bieden van optimale zorg aan hun clienten.
Overstappen naar VoIP telefonie levert veel voordelen op. Zo kun je met VoIP telefonie wereldwijd en naar ieder nummer bellen voor een vast bedrag per maand. Dit gaat allemaal via jouw internetverbinding. Daarnaast ben je locatie onafhankelijk omdat het VoIP account gekoppeld is aan jouw toestel. Zo kun je flexibeler werken doordat je altijd en overal bereikbaar bent. Zo zijn er veel voordelen die VoIP telefonie heeft voor jouw organisatie. Een van de bekendste is de mogelijkheid om een bel plan op te stellen met een keuzemenu voor optimale bereikbaarheid van de organisatie.
Heb je wel eens meegemaakt dat je gebeld wordt als je in gesprek bent met een client? Wat doe je? Je onderbreekt het gesprek met het gevolg dat de client zich niet serieus genomen voelt? Maar als je de oproep negeert mis je wellicht een belangrijke oproep van een andere client die jouw hulp direct nodig heeft. Beide situaties bieden niet de gewenste oplossing.
Op momenten van drukte is het handig als de telefooncentrale zelf het gesprek kan aannemen. De wachtrij oplossing (ook wel Queue genoemd) biedt deze mogelijkheid. Je begroet de beller met een door jou zelf geplaatste welkomsttekst gevolgd door wachtmuziek. Komt er een collega vrij, dan wordt het gesprek doorverbonden. Je stelt zelf in hoe lang de beller maximaal wacht. Mocht het bijvoorbeeld te lang duren, dan kun je de beller doorschakelen naar een volgende stap in jouw belplan (bijv. voicemail).
Eén-leverancier van vaste telefoons, DECT handsets, routers, modems, headsets, intercoms en nog veel meer. Installatie en telecomcheck op locatie mogelijk..
Bellen via mobiele app
Inclusief onbeperkt bellen, telefooncentrale
Bellen via vaste telefoon
en computer. Keuzemenu, Wachtrij. Maandelijks opzegbaar mogelijk.
+75 features
Bellen via Mobiele app
Onbeperkt bellen 18,50 euro per maand.
vanaf 7 gebruikers 14,50 euro per maand
Een VoIP telefoonsysteem is een Cloud-telefoondienst dat Voice over Internet Protocol (VoIP) gebruikt om te bellen. Onze VoIP oplossingen zijn uitermate geschikt voor zorgorganisaties met één en of meerdere locaties. Daarnaast kun je het eenvoudig beheren en ben je goedkoper uit dan met een traditioneel telefoonsysteem.
Dit hangt van de grootte van jouw organisatie af en wat voor soort organisatie je hebt. Zo heb je vast, mobiel en handheld telefoons. Deze telefoons bieden verschillende mogelijkheden aan. Wil je weten welke het beste bij jouw organisatie past, vertellen wij je graag meer onder het genot van een kopje koffie.
Om te kunnen bellen via VoIP is het niet nodig om te investeren in een telefooncentrale. Een Internetverbinding i.c.m. een VoIP abonnement en bijbehorende IP-toestellen is voldoende.
Op momenten dat het druk is om de telefoon aan te nemen, kun je cliënten eenvoudig in een wachtrij zetten. Je kunt de cliënt op de hoogte te stellen van hoe lang hij nog moet wachten voordat hij geholpen wordt door middel van met een ingesproken tekst. Als je klant van ons bent, kunnen wij dit eenvoudig voor je instellen zodat jij dit zelf niet hoeft te doen. Wil je dit toch liever zelf doen, dan kan dat ook. Dan kun je contact met ons opnemen en geven wij je uitgebreid uitleg hierover.
Een Softphone is een applicatie die je op jouw smartphone of PC kunt installeren. Met deze applicatie kun je met je zakelijke telefoonnummer oproepen ontvangen en zakelijk bellen via een internetverbinding. Je bent met een Softphone dus altijd bereikbaar waar je ook bent, en je hoeft ook geen speciale telefoon aan te schaffen.
Met VoIP telefonie kun je eenvoudig een bel plan opstellen. Dit doe je via ons bel plan managementsysteem waarin je van tevoren de route kunt bepalen van de inkomende gesprekken. Met dit systeem kun je daarnaast in één oogopslag zien welke wijzigingen er gemaakt zijn en hoe de telefoonroute eruitziet.
VoIP telefonie is het nieuwste vorm van bellen. Dit gaat via een virtuele telefooncentrale, waardoor je met je telefoon over het internet belt. Je kunt gebruik maken van deze virtuele telefooncentrale door dit aan te vragen bij een provider. De provider zorgt vervolgens voor de verbinding waarover je een vast bedrag per maand betaald.
Met VoIP telefonie kun je ongelimiteerd bellen voor een vast bedrag per maand. Aangezien dit via het internet gaat, betekent dit dat je ook over heel de wereld kunt bellen voor dit bedrag. Als je dit zou vergelijken met analoog bellen, bespaar je enorm veel aan telefoonkosten.
Je zou je afvragen of VoIP bellen echt beveiligd is. Dat is logisch omdat dit vorm van bellen via het internet gaat waardoor het meer gevoelig is voor het afluisteren van derden. Om toch ervoor te zorgen dat jouw telefoongesprekken beveiligd zijn, kunnen wij ervoor zorgen dat het VoIP-netwerk versleuteld wordt.
Wil je de mogelijkheid hebben om jouw telefoongesprekken op te nemen en dit voor trainingsdoeleinden te gebruiken? Dit kan eenvoudig met VoIP telefonie. Als je klant van ons bent, kunnen wij dit eenvoudig voor je instellen zodat jij dit zelf niet hoeft te doen. Wil je dit toch liever zelf doen, dan kan dat ook. Dan kun je contact met ons opnemen en geven wij je uitgebreid uitleg hierover.
Wij kunnen jouw zakelijke VoIP telefonie en telefooncentrale binnen 5 tot 10 minuten installeren. Als je het huidige nummer wilt behouden, kan dit iets langer duren omdat wij op goedkeuring van je oude provider moeten wachten.
Als kleinschalige zorgorganisatie kun je met onze VoIP oplossingen tot 60% kosten besparen. Daarnaast krijg je ook een uitstekend service i.c.m. hoogwaardige communicatiemiddelen en diensten.
Met onze diensten maak je gegarandeerd gebruik van de nieuwste en meest innovatieve technologieën. Wij ontwikkelen dagelijks nieuwe functies en uitbreidingen die meegroeien met jouw (zorg)organisatie.
Onze meest geavanceerde en gebruiksvriendelijke telefooncentrale zorgt ervoor dat je geen onderhoud meer hebt van een fysieke telefooncentrale en werk je flexibel.
Onze telefonie is een complete, online telefooncentrale waarmee je snel en eenvoudig de bereikbaarheid van je hele organisatie aanpast. Voor een vast laag bedrag per maand bel je via het internet met je eigen telefooncentrale in de Cloud. Blijf bereikbaar op kantoor, thuis en onderweg.
Enkele voordelen van VoIP zijn kostenbesparing, stabiele en betrouwbare verbinding, HD-audiokwaliteit, meer dan 35 standaard functies, flexibel, optimaal bereikbaar, géén- tot lage investeringen en een uitstekende persoonlijke klantenservice.