Support Services 1

Zonder goede support geen zorg

  • Support Services

SupportHoe doen we dat?

We werken met support-abonnementen. Dit zijn jaarabonnementen die je per maand betaalt. De hoogte van het bedrag is afhankelijk van de hulp die je wenst. Wil je support op ICT of met je beheer van je ECD of wil je ook dat jouw zorgadministratie voor jou gedaan wordt? Kijk hieronder hoe het werkt.

Hieronder vind je onze services

ons

NEDAP ONS Abonnementen

Je kunt in verschillende gradaties een keuze maken voor het support van je ONS applicatie van een support desk tot complete uitbesteding van je zorgadministratie via de Nedap ONS Applicatie.

 

Support Services 2

Microsoft Business Abonnementen

Heeft u vragen over Microsoft 365 of u wilt advies over uw automatisering?

 

u kunt 24/7 in de support app een vraag stellen

 

Support Services 3

ICT en Applicatie beheer Abonnementen

Deze zorg service level agreements kun je in verschillende gradaties kiezen van support desk tot complete uitbesteding van je Microsoft applicaties incl. back up oplossingen van SkyKick.

 

Support Services 2

Declaratie

Wij ondersteunen u maandelijks met de declaratie vraagstukken van uw organisatie. 

Onze financiële helpdesk is van 09:00-17:00 bereikbaar via de support app

Support Services 2

Zorgadministratie

Wij kunnen uw gehele zorgadministratie overnemen. Door financiële taken uit te besteden kunt u focussen op het primaire zorgproces. 

U heeft een vast contactpersoon.

Support Services 2

Trainingen

Een goede training is onontbeerlijk om goed met online programma’s om te gaan. de volgende trainingen kunt u afnemen.

Ons®
CarePortal®
Care4 (Avinty).

Support, services & diensten is ons hoofdproduct onze ondersteuning maakt je dagelijkse leven gemakkelijker

Wij ontzorgen zorg- ondernemers en -organisaties met onze uitgebreide diensten op het gebied van zorgadministratie en ICT. Of het nu gaat om het beheren van cliëntgegevens, het bijhouden van zorgplannen of het afhandelen van facturatie, wij staan voor u klaar om uw zorgorganisatie te ondersteunen bij alle administratieve en ICT taken.  

U kunt volledig focussen op het bieden van hoogwaardige zorg, wetende dat alle financiële, administratieve en ict processen in goede handen zijn. Bij Pragt Portalise streven we ernaar om u en uw zorgorganisatie te ontzorgen en te ondersteunen, zodat u zich kunt richten op wat echt belangrijk is: 

het welzijn van uw cliënten. 

Support Services 7

Nedap HealthcareONS

Het ECD Ons van Nedap Healthcare is een integrale software-suite voor de zorg. Dagelijks gebruiken meer dan 1.500 zorginstellingen in Nederland dit elektronisch cliëntendossier (ECD).

Samen vereenvoudigen we de administratieve taken van zorgprofessionals waardoor er meer tijd voor zorg overblijft.

Wij zijn als onafhankelijke, zelfstandige en gespecialiseerde IT consultant implementatie- en Businesspartner van Nedap en op de hoogte van alle laatste ontwikkelingen en updates van Ons.

CarePortal ONS ECD

Elektronisch Cliënten dossier (ECD)CarePortal

CarePortal is een digitale omgeving waarin je cliëntgegevens registreert en verzamelt. In het ECD zien zorgmedewerkers en behandelaren direct wat het zorg- en begeleidingsplan van de client is, alsmede de gemaakte afspraken met cliënten en hun vertegenwoordigers.

Het ECD geeft overzicht en inzicht in het zorgleefplan en de dagelijkse zorgbehoeftes van de cliënt. Daarnaast kun je zorg- en administratief gerelateerde cliëntgegevens in het ECD opslaan. 

Microsoft Office 365

Alles wat je nodig hebtMicrosoft 365

Met Office 365 heb je altijd de beschikking over de meest recente versie van de Office-applicaties. Dat geldt niet alleen voor bekende toepassingen als WordExcelPowerPoint en Outlook, maar ook voor de andere applicaties zoals OneDriveTeams, SharePoint, OneNote en Power BI, die stuk voor stuk helpen om de productiviteit in jouw organisatie te verhogen.  

Support Services 8

Incidenten meldenMIC | MIM

Wil jij het proces rondom monitoring en opvolging van meldingen van incidenten rondom cliënten (MIC) en/of medewerkers (MIM) zo goed mogelijk stroomlijnen? Onze software biedt ondersteuning!

Met onze software kunnen incidenten gemakkelijk worden gemeld en geanalyseerd in de bestaande digitale kantooromgeving zoals Microsoft 365. Vanuit de app kunnen bovendien verbetersuggesties worden gedaan en verbetermaatregelen worden gemonitord. Door verbeterprocessen digitaal te ondersteunen houden medewerkers focus op kwaliteit en verbetering binnen hun dagelijkse werkprocessen.

Support Services 9

Back-up voor M365, SharePoint, Outlook en OneDriveSkykick

Volledige Microsoft 365-gegevensbescherming

Portalise Cloud Backup biedt volledige bescherming van uw gebruikersgegevens in de volledige Microsoft 365-productiviteitssuite.

Via krachtige zoek- en herstelmogelijkheden kunnen gegevens teruggebracht worden naar de oorspronkelijke locatie en zelfs naar een specifiek tijdstip.

Maak een back-up van uw volledige Exchange-mailbox zoals e-mails, agenda’s, taken en contactgegevens,

Maak een back-up van uw SharePoint en OneDrive omgevingen

Microsoft To Do

KISSBedrijfsapplicaties

Keep it simple, stupid (KISS) 

Het verbeteren van doelmatigheid en het stroomlijnen van processen in de zorg draagt bij aan een betere werkomgeving voor zorgverleners. Door processen te vereenvoudigen en te automatiseren, kunnen zorgverleners zich meer richten op het leveren van hoogwaardige zorg en minder tijd besteden aan administratieve taken en andere niet-kernactiviteiten. Dit kan leiden tot een hogere tevredenheid onder zorgverleners en een betere werk-privébalans, wat op zijn beurt kan bijdragen aan een hogere kwaliteit van zorg.

Support Services 10

Kennis en informatie delenFacilitair beheer

Wil jij het proces rondom het melden en opvolgen van gebruikerservaringen zo goed mogelijk stroomlijnen? Facilitise biedt uitkomst!
Facilitise is een powerapp die het beheer van facilitaire meldingen ondersteunt. Storingen en overige gebruikerservaringen kunnen eenvoudig worden gemeld en (op)gevolgd.

De app is super gebruikersvriendelijk. Na het scannen van een QR-code komt de melder (reporter) in een mobiele en intuïtieve interface waarin de melding kan worden aangemaakt. De ontvanger van de melding (agent) kan de melding vervolgens vanuit de app toewijzen, volgen en de afronding ervan terugkoppelen.

Het dashboard geeft managers inzicht in de opvolghistorie en daarmee input voor eventuele verbetermaatregelen, waarvoor we overigens ook een app hebben ontwikkeld: Qualitise

Support Services 11

Informatie verzamelen en tonenDocumenten beheer

Stel je eens voor: je gebruikt SharePoint voor de opslag van documenten; hierin plaatsen jij en je collega’s regelmatig informatie. Daarnaast bewaar je allerlei documenten in OneDrive, communiceer je met je collega’s via Teams en plaats je zo nu en dan wat op Yammer. Microsoft Delve maakt het makkelijker door jou de meest relevante informatie uit verschillende bronnen te tonen. Je hoeft namelijk geen titels van documenten waaraan je vaak werkt te onthouden. Ook hoef je niet steeds te zoeken naar collega’s met wie je vaak contact hebt.

Microsoft Delve toont je de meest interessante content en personen uit alle Office 365 bronnen die je gebruikt. Op die manier worden een heleboel Office 365-applicaties aan elkaar gekoppeld, waardoor je perfect in staat bent om het maximale uit Office 365 te halen.

Microsoft PowerAutomate

Telefonie proces automatiserenDe Power van VoiP

Overstappen naar Voice over IP levert veel voordelen op. Zo kun je met VoIP wereldwijd en naar ieder nummer bellen voor een vast bedrag per maand. Dit gaat allemaal via jouw internetverbinding. Daarnaast ben je locatie onafhankelijk omdat het VoIP account gekoppeld is aan jouw toestel. Zo kun je flexibeler werken doordat je altijd en overal bereikbaar bent. Zo zijn er veel voordelen die VoIP telefonie heeft voor jouw organisatie. Een van de bekendste is de mogelijkheid om een bel plan op te stellen met een keuzemenu voor optimale bereikbaarheid van de organisatie. 

Microsoft PowerApps

Gemakkelijk apps bouwenMicrosoft Power Apps

De applicatie Power Apps geeft je de mogelijkheid om applicaties snel en gemakkelijk op maat te ontwikkelen. Power Apps biedt standaard bouwblokken die je kunt gebruiken om zelf een applicatie in elkaar te zetten. Net als bij Power Automate in Office 365 heb je bij Power Apps geen specifieke programmeerkennis nodig.

Daardoor kun je snel met deze slimme tool aan de slag. De mogelijkheden voor het bouwen van applicaties zijn zo goed als eindeloos. Zo kun je een app bouwen waarmee medewerkers tickets over problemen kunnen indienen. Of je bouwt een app voor de tijdregistratie van medewerkers of eentje voor het voorraadbeheer. Er zijn een heleboel sjablonen beschikbaar, die jou bij het bouwen van een applicatie ondersteunen. Bovendien integreert Power Apps fantastisch met andere applicaties van Office 365, waardoor je gemakkelijk koppelingen met (bijvoorbeeld) SharePoint, Power BI en Teams kunt maken.

Microsoft Project

StroomlijnVerbeterprocessen

Wil jij het proces rondom monitoring van KPI’s en opvolging van verbetermaatregelen zo goed mogelijk stroomlijnen? Portalise helpt!
In onze powerapp kunnen prestatie indicatoren worden bijgehouden en afgezet tegen vooraf gedefinieerde normen. Vanuit de app kunnen bovendien verbetersuggesties worden gedaan en verbetermaatregelen worden gemonitord. Door verbeterprocessen digitaal te ondersteunen houden medewerkers focus op kwaliteit en verbetering binnen hun dagelijkse werkprocessen.

Microsoft 365

Wilt u weten hoe maatwerk voor uw organisatie er uitziet?