Wil jij het proces rondom monitoring en opvolging van meldingen van incidenten rondom cliënten (MIC) en/of medewerkers (MIM) zo goed mogelijk stroomlijnen? Onze software biedt ondersteuning!
Met onze software kunnen incidenten gemakkelijk worden gemeld en geanalyseerd in de bestaande digitale kantooromgeving zoals Microsoft 365. Vanuit de app kunnen bovendien verbetersuggesties worden gedaan en verbetermaatregelen worden gemonitord. Door verbeterprocessen digitaal te ondersteunen houden medewerkers focus op kwaliteit en verbetering binnen hun dagelijkse werkprocessen.
Onze software is voor medewerkers eenvoudig te gebruiken op desktop, laptop, tablet of telefoon. Melding, analyse en opvolging van incidenten was nog nooit zo eenvoudig.
Wij hebben bovendien een koppeling gemaakt met onze software voor de monitoring van prestatie-indicatoren (KPI’s) en verbeterregistratie.
Wij helpen het management online inzicht te verschaffen in het vermogen van organisaties om issues op te lossen. De effectiviteit en efficiëntie van verbetermaatregelen kan gemakkelijk worden gemonitord en biedt input voor de jaarlijkse managementreview.