Implementatie & Zorgadvies
De implementatie van het ECD
Een Elektronisch Cliëntendossier (ECD) biedt essentiële voordelen voor zorginstellingen, waaronder verbeterde zorgkwaliteit door gestructureerde patiëntgegevens, efficiëntere werkprocessen, betere communicatie tussen zorgverleners, nauwkeurige registratie en rapportage. Dit alles leidt samen tot een betrouwbaar cliëntvolgsysteem, duidelijke informatievoorziening en kennisdeling.
Daarbij is het wel van belang dat uw ECD goed is ingericht. Bij onze dienstverlening staat maatwerk centraal. Onze specialisten zijn expert in het implementeren van ONS, waarin wij op basis van uw specifieke wensen en vereisten vertalen deze naar een geconfigureerde versie van ONS die naadloos aansluit op uw werkprocessen.
Indien u momenteel al een ander ECD gebruikt, kunnen wij u ook assisteren bij de soepele overgang naar ONS.
Hieronder vindt uonze zorgapplicaties
Microsoft 365
altijd de beschikking over de meest recente versie van de Office-applicaties
Zorg applicaties
Stroomlijn met onze Apps uw processen en verhoog de productiviteit van uw organisatie
MIC | MIM
Stroomlijnen van incidenten cliënten en medewerkers in een handige app
Laten we het advies eens bekijken als een op maat gemaakt pak
Bij Pragt Portalise bent u aan het juiste adres voor advies en ondersteuning. Of u nu een nieuwe locatie opent of al meer dan drie locaties hebt, wij kunnen u eenvoudig helpen met uw vragen.
We begrijpen het belang van een goede helpdesk. Met de juiste helpdesksoftware kunnen we uw organisatie stroomlijnen. U bepaalt zelf hoeveel ondersteuning u nodig heeft op basis van de intensiteit en frequentie van hulpvragen. Pragt Portalise staat voor u klaar, zowel op locatie als op afstand.
Bij Pragt Portalise bieden we advies dat perfect past bij uw specifieke situatie. Net zoals een maatpak op maat wordt gemaakt, stemmen we ons advies af op uw behoeften en wensen. Of het nu gaat om applicatiebeheer, helpdeskondersteuning of andere zorggerelateerde vraagstukken, wij zorgen ervoor dat het advies naadloos aansluit bij wat u nodig hebt.
Dus, als u op zoek bent naar advies dat als een maatpak past, staan we voor u klaar!
Bel gerust voor een afspraak dan bespreken wij graag met u uw individuele wensen.
Kennis en informatie delenFacilitair beheer
Wil jij het proces rondom het melden en opvolgen van gebruikerservaringen zo goed mogelijk stroomlijnen? Facilitise biedt uitkomst!
Facilitise is een powerapp die het beheer van facilitaire meldingen ondersteunt. Storingen en overige gebruikerservaringen kunnen eenvoudig worden gemeld en (op)gevolgd.
De app is super gebruikersvriendelijk. Na het scannen van een QR-code komt de melder (reporter) in een mobiele en intuïtieve interface waarin de melding kan worden aangemaakt. De ontvanger van de melding (agent) kan de melding vervolgens vanuit de app toewijzen, volgen en de afronding ervan terugkoppelen.
Het dashboard geeft managers inzicht in de opvolghistorie en daarmee input voor eventuele verbetermaatregelen, waarvoor we overigens ook een app hebben ontwikkeld: Qualitise
Nedap HealthcareONS
Het ECD Ons van Nedap Healthcare is een integrale software-suite voor de zorg. Dagelijks gebruiken meer dan 1.500 zorginstellingen in Nederland dit elektronisch cliëntendossier (ECD).
Samen vereenvoudigen we de administratieve taken van zorgprofessionals waardoor er meer tijd voor zorg overblijft.
Wij zijn als onafhankelijke, zelfstandige en gespecialiseerde IT consultant implementatie- en Businesspartner van Nedap en op de hoogte van alle laatste ontwikkelingen en updates van Ons.
Elektronisch Cliënten dossier (ECD)CarePortal
CarePortal is een digitale omgeving waarin je cliëntgegevens registreert en verzamelt. In het ECD zien zorgmedewerkers en behandelaren direct wat het zorg- en begeleidingsplan van de client is, alsmede de gemaakte afspraken met cliënten en hun vertegenwoordigers.
Het ECD geeft overzicht en inzicht in het zorgleefplan en de dagelijkse zorgbehoeftes van de cliënt. Daarnaast kun je zorg- en administratief gerelateerde cliëntgegevens in het ECD opslaan.
Alles wat je nodig hebtMicrosoft 365
Met Office 365 heb je altijd de beschikking over de meest recente versie van de Office-applicaties. Dat geldt niet alleen voor bekende toepassingen als Word, Excel, PowerPoint en Outlook, maar ook voor de andere applicaties zoals OneDrive, Teams, SharePoint, OneNote en Power BI, die stuk voor stuk helpen om de productiviteit in jouw organisatie te verhogen.
Incidenten meldenMIC | MIM
Wil jij het proces rondom monitoring en opvolging van meldingen van incidenten rondom cliënten (MIC) en/of medewerkers (MIM) zo goed mogelijk stroomlijnen? Onze software biedt ondersteuning!
Met onze software kunnen incidenten gemakkelijk worden gemeld en geanalyseerd in de bestaande digitale kantooromgeving zoals Microsoft 365. Vanuit de app kunnen bovendien verbetersuggesties worden gedaan en verbetermaatregelen worden gemonitord. Door verbeterprocessen digitaal te ondersteunen houden medewerkers focus op kwaliteit en verbetering binnen hun dagelijkse werkprocessen.
Back-up voor M365, SharePoint, Outlook en OneDriveSkykick
Volledige Microsoft 365-gegevensbescherming
Portalise Cloud Backup biedt volledige bescherming van uw gebruikersgegevens in de volledige Microsoft 365-productiviteitssuite.
Via krachtige zoek- en herstelmogelijkheden kunnen gegevens teruggebracht worden naar de oorspronkelijke locatie en zelfs naar een specifiek tijdstip.
Maak een back-up van uw volledige Exchange-mailbox zoals e-mails, agenda’s, taken en contactgegevens,
Maak een back-up van uw SharePoint en OneDrive omgevingen
Klik hier voor meer info over SkyKick.
KISSBedrijfsapplicaties
Keep it simple, stupid (KISS)
Het verbeteren van doelmatigheid en het stroomlijnen van processen in de zorg draagt bij aan een betere werkomgeving voor zorgverleners. Door processen te vereenvoudigen en te automatiseren, kunnen zorgverleners zich meer richten op het leveren van hoogwaardige zorg en minder tijd besteden aan administratieve taken en andere niet-kernactiviteiten. Dit kan leiden tot een hogere tevredenheid onder zorgverleners en een betere werk-privébalans, wat op zijn beurt kan bijdragen aan een hogere kwaliteit van zorg.
Informatie verzamelen en tonenDocumenten beheer
Stel je eens voor: je gebruikt SharePoint voor de opslag van documenten; hierin plaatsen jij en je collega’s regelmatig informatie. Daarnaast bewaar je allerlei documenten in OneDrive, communiceer je met je collega’s via Teams en plaats je zo nu en dan wat op Yammer. Microsoft Delve maakt het makkelijker door jou de meest relevante informatie uit verschillende bronnen te tonen. Je hoeft namelijk geen titels van documenten waaraan je vaak werkt te onthouden. Ook hoef je niet steeds te zoeken naar collega’s met wie je vaak contact hebt.
Microsoft Delve toont je de meest interessante content en personen uit alle Office 365 bronnen die je gebruikt. Op die manier worden een heleboel Office 365-applicaties aan elkaar gekoppeld, waardoor je perfect in staat bent om het maximale uit Office 365 te halen.
Telefonie proces automatiserenDe Power van VoiP
Overstappen naar Voice over IP levert veel voordelen op. Zo kun je met VoIP wereldwijd en naar ieder nummer bellen voor een vast bedrag per maand. Dit gaat allemaal via jouw internetverbinding. Daarnaast ben je locatie onafhankelijk omdat het VoIP account gekoppeld is aan jouw toestel. Zo kun je flexibeler werken doordat je altijd en overal bereikbaar bent. Zo zijn er veel voordelen die VoIP telefonie heeft voor jouw organisatie. Een van de bekendste is de mogelijkheid om een bel plan op te stellen met een keuzemenu voor optimale bereikbaarheid van de organisatie.
Gemakkelijk apps bouwenMicrosoft Power Apps
De applicatie Power Apps geeft je de mogelijkheid om applicaties snel en gemakkelijk op maat te ontwikkelen. Power Apps biedt standaard bouwblokken die je kunt gebruiken om zelf een applicatie in elkaar te zetten. Net als bij Power Automate in Office 365 heb je bij Power Apps geen specifieke programmeerkennis nodig.
Daardoor kun je snel met deze slimme tool aan de slag. De mogelijkheden voor het bouwen van applicaties zijn zo goed als eindeloos. Zo kun je een app bouwen waarmee medewerkers tickets over problemen kunnen indienen. Of je bouwt een app voor de tijdregistratie van medewerkers of eentje voor het voorraadbeheer. Er zijn een heleboel sjablonen beschikbaar, die jou bij het bouwen van een applicatie ondersteunen. Bovendien integreert Power Apps fantastisch met andere applicaties van Office 365, waardoor je gemakkelijk koppelingen met (bijvoorbeeld) SharePoint, Power BI en Teams kunt maken.
StroomlijnVerbeterprocessen
Wil jij het proces rondom monitoring van KPI’s en opvolging van verbetermaatregelen zo goed mogelijk stroomlijnen? Portalise helpt!
In onze powerapp kunnen prestatie indicatoren worden bijgehouden en afgezet tegen vooraf gedefinieerde normen. Vanuit de app kunnen bovendien verbetersuggesties worden gedaan en verbetermaatregelen worden gemonitord. Door verbeterprocessen digitaal te ondersteunen houden medewerkers focus op kwaliteit en verbetering binnen hun dagelijkse werkprocessen.